نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
هوایی شدن پائولو دیبالا با وسوسه غول‌ های پولدارِ اروپا

هوایی شدن پائولو دیبالا با وسوسه غول‌ های پولدارِ اروپا

 

همین كه اخبار مرتبط با احتمال فروش ستاره‌های محبوب یووه در رسانه‌های مختلف منتشر می‌شوند، كافیست تا هواداران بیانكونری در سرتاسر دنیا با نگرانی ماركت تابستانی ترانسفرینگ را نظاره كنند و با اضطراب فراوان شاهد نمایش‌ بازیكنان غیر ایتالیایی‌شان در ر جام ‌جهانی پیش‌رو باشند.

 

Sportmediaset به نقل از منابع مطلع‌اش مدعی شد، با اینكه باشگاه یوونتوس تمایلی برای فروش پائولو دیبالا در تابستان ندارد اما در صورت درخشش احتمالی جواهر در رقابت‌های جام‌جهانی 2018 روسیه و ابراز تمایل شخصی ستاره آرژانتینی‌اش به خروج، تنها حاضر به آغاز مذاكره با باشگاه‌هایی است كه مبلغ پیشنهادی‌شان بالای 140 میلیون یورو باشد.

 

در همین حال Don Balón هفته‌نامه ورزشی چاپ بارسلون نیز در خیری دیگر با بیان اینكه باشگاه رئال مادرید با پیگیری‌های فراوان خواهان به خدمت درآوردن محمد صلاح، ستاره مصری باشگاه لیورپول است، عنوان داشت كه با توجه به نمایش‌های مطبوع و فوق‌العاده صلاح، مسئولان لیورپول تنها در ازای مبلغی در حدود 200 میلیون یورو حاضر به جدایی ستاره آفریقایی تیم‌شان هستند. به همین خاطر در صورت عدم موفقیت این ترانسفر، نخستین جایگزین كه از قضا قیمتی به مراتب كمتر دارد، بلادرنگ توسط مسئولان كهكشانی‌ها جذب خواهد شد؛ بازیكنی كه این هفته‌نامه؛ پائولو دیبالا بازیكن محبوب سالهای اخیر یووه می‌داند.

 

دیبالا ماه مارس گذشته در سفری به مادرید كه بعدها دلیلش تنها «سفری تفریحی» عنوان شد، بحث و نظرهای فراوانی را نسبت به تمایل این بازیكن برای خروج در بازار نقل و انتقالات تابستانی برانگیخت. هر چند در ابتدای شایعه مذاكره او با مسئولان رئال مطرح شد اما برخی دیگر نیز از ملاقات پنهانی او با دیه‌گو سیمئونه سرمربیِ هموطنش در باشگاه اتلتیكو مادرید نیز خبر دادند.

 

گوستاوو دیبالا برادر و مدیر برنامه‌های پائولو نیز كه در ماه‌های گذشته از مادرید تا پاریس دیده شده است، همانند موكلش ترجیح داده به دور از هیاهو و در سكوت مذاكرات پنهانی‌اش را ادامه داده و اوضاع را به دقت زیر نظر بگیرد تا در نهایت بهترین تصمیم‌ برای دیبالا گرفته شود. تصمیمی كه می‌تواند از ماندن در یووه یا عزیمت به یكی از باشگاه‌های ثروتمندِ حال حاضر اروپا باشد.

 

دیبالا كه سومین فصل حضورش در یوونتوس را سپری می‌كند، تاكنون 133 بازی و 68 گل در رقابت‌های مختلف برای بیانكونری به ثبت رسانده است. این هافبك هجومی/مهاجم یووه كه 24 ساله است تا سال 2022 با یووه قرارداد دارد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: